Debelušni petletnik Parvis na retro-videokasetnem posnetku poje in pleše, oblečen v kostum japonske risane junakinje Sailor Moon. Retro-intimen prizor otvori Futur Drei, delno avtobiografski prvi celovečerec Faraza Shariata, homoseksualnega nemškega režiserja bližnjevzhodnih korenin. Ko se nizkokvaliteten videospomin iz devetdesetih odvije do zrnatega konca, se pred nami pojavi odrasli Parvis, ki ga igra Benjamin Radjaipour, ki pred vhodom v klub prek telefona govori z družino. Zdi se, da je Parvisu uspelo odkriti in sprejeti vse plasti svoje identitete, in da je njegovo življenje mladostnika bolj ali manj običajno. Rad žurira, priložnostno spolno občuje, preživlja čas s skrbno družino, ves čas je moč čutiti močan empatični čut nekje globoko v plasteh njegovega karakterja. Komaj je sicer omembe in obsojanja vredno njegovo rahlo uporniško vedenje, za katerega je kaznovan z družbenokoristnim delom v begunskem domu.
Foto: Gretta de Lazaris.
Recenzija je bila izvorno objavljena na portalu duart.hr.
Prevedel: Jan Podbrežnik.