
V izboru za HIt tedna so ljubljanski indie rocerji In The Attic, emo indie rockerji Forests s Singapurja in šaljivi tandem dveh Balkancev na Švedskem. Koga bomo izpostavili v tednu med 6. in 13. januarjem 2020?
Spevni emo indie rock, ki si želi postati hit prihajajočega poletja? Mogoče, a so singapurski Forests single, v katerem se ob mikrofonu pojavi pevka benda Sobs Celine Autumn, še pred poletjem mnogokrat odigrali v živo. Na spletu se je le pojavila studijska izvedba, ki jo na platformi Bandcamp od božiča podarjajo kot brezplačen dolpoteg. Singl prihaja skoraj leto po izdaji drugega albuma Spending Eternity In A Japanese Convenience Store (2019), ki so ga azijski glasbeni mediji toplo sprejeli zaradi "dodelanih besedil," enako kot predhodnega. O tem se ne bo težko prepričati: ker je angleščina eden izmed štirih uradnih jezikov te južnovzhodne azijske države, veliko skupin, kot tudi Forests, piše v angleščini.
In The Attic so domač band, zelo mlad. Špil liga jih omogočila snemanje EP-ja v studiu 13 Radiotelevizije Slovenija v Ljubljani, rezultat pa so splavili v začetku decembra. New Fears (2019) so predstavili v intervjuju za oddajo 100 decibelov.
Da bi ušli najpogostejši asociaciji noridjskega sveta z metalsko sceno iz zasneženih gozdov, stopamo na rob poti do sicer precej mainstreamovsko sprejetega estivala Tomorrowland, koder je producent s Stockholma Salvatore Ganacci tudi nastopal. Bolj kot njegov (po besedah založbe "eksperimentalni") house zanimiv videospot singla Horse, ki ga je zakrivil Vedran Rupic. Izkaže se, da ustvarjalca povezuje begunstvo v času vojne v Bosni in Hercegovini. Rupic je za videospot o človeški krutosti do živali, enega njegovih prvih komercialno uspešnih del, prejel nagrado za mladega režiserja, ki jo podeljuje evropsko združenje producentov komercialnega videa, tj. producentov, ki večinsko snemanjo oglase in naročene filme. Mi smo v videu prepoznali tisto hitro, šaljivo montažo, ki jo poznamo, odkar je salut c'est cool obnorel internet. Primer.


